G-Power G3M Bi-Turbo dla BMW M3 Touring — super wagon od tunera

G-Power G3M Bi-Turbo dla BMW M3 Touring — super wagon od tunera

0 Komentarze Anna Majewska

4 Minuty

G-Power’s G3M Bi-Turbo Hits the M3 Touring

G3M Bi-Turbo wraca do centrum uwagi dzięki niemieckiemu tunerowi G-Power, lecz tym razem bazowym autem jest BMW M3 Touring — wysokowydajny, praktyczny kombi BMW, łączący użytkowość przyjazną rodzinie z dynamiką samochodu sportowego. Przeróbka G-Power zamienia Touring w pełnoprawny super wagon, oferując wizualne ulepszenia, dedykowane felgi oraz znaczący wzrost mocy, co czyni to M3 poważną propozycją zarówno na drodze, jak i na torze.

Design and Exterior Upgrades

Paket G-Power okrywa M3 Touring matowym szarym lakierem przełamanym pomarańczowymi naklejkami, które sygnalizują tunera i nową tożsamość auta. Dodatki zewnętrzne obejmują przeprojektowany tylny dyfuzor z trzema żebrami oraz zaktualizowane zakończenia rur wydechowych z tymi samymi pomarańczowymi akcentami. Tuner zastępuje znaczki BMW na masce i klapie własnymi logotypami — emblemat M3 Competition pozostaje jednak nad prawym tylnym światłem, dla rozróżnienia. Wizualnie konwersja akcentuje kontrast: nowe dwukolorowe, pięcioramienne felgi typu five double-spoke w czarno-srebrnym schemacie noszą nazwę G-Power, nadając Touringowi bardziej agresywną prezencję na drodze.

Interior and Customization

G-Power wstrzymał publikację pełnych zdjęć wnętrza, ale szczegółowa analiza dostępnych ujęć sugeruje brązową tapicerkę skórzaną w parze z obszernymi akcentami z włókna węglowego. Jak w przypadku wielu tunerów z wyższej półki, G-Power oferuje personalizację kokpitu — od skrojonej na miarę skóry i Alcantary po unikatowe przeszycia i wykończenia, które dostosowują wnętrze do gustu właściciela.

Performance Specifications

Pod pokrywą silnika z włókna węglowego — wykończoną w czarno-miedzianej kolorystyce z brandowaniem G-Power — zmodyfikowany rzędowy sześciocylindrowiec osiąga 700 metrycznych koni mechanicznych (około 690 bhp / 515 kW) oraz 850 Nm momentu obrotowego. Ten skok mocy uzyskano poprzez kalibrację ECU, ulepszenia układu doładowania i typowe dla konwersji G-Power modyfikacje wspierające. Dla klientów chcących jeszcze więcej, w ofercie znajduje się limitowana do 25 egzemplarzy wersja G3M Bi-Turbo 800, generująca 800 PS (około 789 hp / 588 kW) i 900 Nm (664 lb-ft) momentu.

Chassis, Exhaust and Braking

Choć priorytetem G-Power jest zwiększenie mocy, pakiety ulepszeń zwykle obejmują opcje rozbudowanego układu wydechowego, wzmocnione chłodzenie oraz poprawki zawieszenia i hamulców, by poradzić sobie z większymi prędkościami i momentem. Nabywcy mogą oczekiwać dostrojonych tłumień i mocniejszych komponentów hamulcowych, utrzymujących równowagę między bezpieczeństwem a osiągami podczas intensywnego użytkowania.

Market Positioning and Pricing

G-Power podaje cenę wejściową konwersji dowolnego M3 (sedan lub Touring) na poziomie około 14 900 € (około 17 448 USD), nie wliczając samochodu-dawcy. Flagowa limitowana edycja G3M Bi-Turbo 800 kosztuje dodatkowo około 47 600 € (55 741 USD) ponad cenę pojazdu. Uwaga: BMW nie sprzedaje M3 Touring w USA; amerykańscy klienci muszą wybierać z gamy M3 Sedan, z cenami bazowymi najnowszego roku modelowego zaczynającymi się od 78 400 USD za standardowe M3 i 82 600 USD za M3 Competition. M3 Competition xDrive podwyższa ofertę z sugerowaną ceną MSRP bliską 87 700 USD.

How It Compares to Other Tuned M3s

W porównaniu z innymi aftermarketowymi konwersjami M3, pakiet G-Power kładzie nacisk na połączenie wysokiej szczytowej mocy, użyteczności na ulicy i wyróżniającej się oprawy wizualnej. Sekretem jest połączenie filozofii tuningu zgodnej z rozwiązaniami bliskimi fabryce oraz wysokiej jakości komponentów, takich jak pokrywy silnika z włókna węglowego i autorskie felgi — co pozycjonuje G3M jako wyrafinowaną, a zarazem dziką opcję w segmencie tuningowanych M3.

Conclusion

Dla kupujących, którzy chcą praktycznego rodzinnego kombi, zdolnego zarazem do osiągów torowych, G-Power G3M Bi-Turbo M3 Touring jest kuszącą propozycją. Z wyróżniającymi się akcentami stylistycznymi, możliwością personalizacji wnętrza oraz dramatycznym wzrostem mocy i momentu, to jedno z najbardziej ekstremalnych — i jednocześnie użytecznych — super wagonów na rynku.

Źródło: autoevolution

Cześć! Nazywam się Anna i od lat z pasją śledzę świat motoryzacji. Każdego dnia wyszukuję najświeższe wiadomości, nowinki i premiery modeli, abyś był zawsze na bieżąco. Uwielbiam dzielić się wiedzą i

Komentarze

Zostaw komentarz